kodnamn avundsjuka.

en blogg. en ny blogg. inte för att jag någonsin skrev i den gamla. men ändå.

en anonym blogg.

det är iaf tanken. en anonym blogg där jag kan kräka ur mig min avundsjuka och de hemska svarta tankar jag har om min omvärld.

jag vill inte vara avundsjuk. but i am.

det här ska vara en terapi för själen, ett sätt till att kanske kunna komma ner på jorden när avundsjukans tornado tar ett fast grepp om ens hals och snurrar en långt långt in i den mörka värld där hemska tankar blir till, ja vadå?

hat vrede elakhet och illamående.

saker jag inte vill känna.

elak arg irriterande tyst osynlig konstig och bitterfitta.

saker jag inte vill vara.

det här är min terapibok, min lucy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0